lørdag 23. april 2011

Terrassekos...

I dag har jeg skrubbet terrassegulv og hagemøbler. Det var godt å få gjort! Nå er det bare å nyte de siste fridagene på lilla trebenk med rosévin i glasset. Fant noen rosa ullpledd i kjelleren som jeg har vasket og et gammelt hekla sengeteppe. Synes det ser ganske koselig ut der ute nå!
 De fineste blomstene er hvitveis som blir plukket av en liten gutt på sykkeltur....
Satt ut noen lyslykter jeg har laget. Har laget decoupage av rose-servietter og brukte glass av syltetøy, pesto og lignende.


Var en tur rundt i hagen og nå skjer ting fort! Plommetreet har fått knopper og det blomstrer som bare det i bed og krukker! Ha en fortsatt fin påskeaften! Det skal jeg! :)

2 kommentarer:

  1. Likte det! Det ble kjempekoselig! Klem

    SvarSlett
  2. Den fargen på hagegruppen din var helt fantastisk fin!! Du har tilfeldigvis ikke fargekoden vel?? For meg ser den nemmelig litt lilla ut.. Jeg elsker lilla og denne tror jeg farges passer godt på mine stygge gamle hagemøbler..

    Virker som en koselig blogg dette ;) Jeg la meg til som følger :)

    SvarSlett