fredag 23. september 2011

Rådyrpute hjemmelaget!!

Jeg kjøpte rådyr-fotoprint på stoff for en stund siden. For noen dager siden kom det hjem i posten. Det var ganske stort, og dette ble store gode puter!! Var litt usikker på baksiden, men endte opp med et stoff i sort!


Det er første gang jeg syr pute, men har planer om å lage en til som skal stå i den andre sofan.

Jeg får slappe av nå mens jeg kan, og kose meg i bloggverden. Det blir lite fritid i helga. Vi har et stort selskap på jobb i morgen som skal ha både lunch og tapas. I tillegg jobber jeg kvelden i dag, med et annet selskap!  Morsomt, men krevende! Skal bli godt å slenge seg nedpå en gang natt til søndag... :)

Tar meg en kopp te, og koser meg med en rykende fersk utgave av bo bedre som dukket opp i postkassa i dag!






GOD HELG FOLKENS!!!

KLEM FRA 
KATHRINE!

10 kommentarer:

  1. Så flott pute! Kjempefin. Kos deg med te og nytt blad:). Mitt ligger uåpnet ennå....

    SvarSlett
  2. Superfin pute! Jeg har ikke symaskin en gang, så her er det lite søm ;)
    SÅ flott kommode du fant på loppis!! Heldige du :)
    Hyggelig at du vil følge bloggen min, takk for koselig kommentar!
    Kos deg med jobbehelg, her skal det nok også gå rimelig i ett med dåpsforberedelser og så dåp ;)
    Klem fra Barbro

    SvarSlett
  3. Heia du:)
    SÅ flott pute du har sydd- så arti å sy og lage ting. Tenkte også kaste meg over symaskinen en dag- har tøy til duker og puter som ligger og venter på meg.
    Ønsker deg en fin helg- klem fra Vera

    SvarSlett
  4. Utrolig stilig pute!
    Du er virkelig kreativ!
    Klem Gitte

    SvarSlett
  5. Oi! Denne var kjempefin! Så lurt å gjøre det sånn :)

    Lørdagsklem fra Sigyn

    SvarSlett
  6. Så kult:)
    Du er flink

    ha en flott uke

    klem fra Lill

    SvarSlett
  7. Så flink du er :) Veldig koselig å titte innom igjen.

    Klem Helene

    SvarSlett
  8. Så koselig blogg du har!

    Ønsker å være med her inne!
    Deler gjerne med mine 664 venner!

    Mvh. Guri Marie
    guri_marie.kristoffersen@getmail.no

    SvarSlett