tirsdag 20. september 2011

Utfordring: Dette er meg!!

Sukkertøy for øyet har nok en gang kommet med en morsom utfordring! Vi skal knipse et bilde vi synes representerer bloggen!!

Jeg har valgt disse tingene for å fortelle litt om hvem jeg er!!


Jeg digger.....

Lopper som denne lille kommoden....

Håndarbeid.....
Rosa Chevrolet Bel air ... Min drømmebil. Mannen min sin hobby er byggesett av bil. her har han laget min store drøm som har fått plass i stua!!

  

 En kokk må ha utstyret i orden... :)




Og selvfølgelig sjokolade og Johnny Cash. Vet ikke hvorfor, men elsker de begge!!!

Det var litt om meg!! 

Gleder meg til å se på de andre bidragene! Sikkert mange måter å løse denne utfordringen på, og det er jo litt artig!!

God kveld til deg fra....

KATHRINE!

5 kommentarer:

  1. Bra bidrag:)Ble forelsket i den gamle kommoden din jeg:D

    SvarSlett
  2. For en herlig utfordring! Og du har løst den veldig bra må jeg si. Akkurat sånn jeg føler jeg "kjenner" deg gjennom bloggen ;o) Ha en fortsatt fin kveld! Klem fra meg

    SvarSlett
  3. Hei!

    Flott bidrag, lykke til i utfordringen!!

    Klem fra Sigrid :)

    SvarSlett
  4. Herlig innlegg :O) Denne utfordringen må jeg slenge meg med på :O)

    Vi var på Kreta de to siste ukene i august. Fantastisk :O) Kos dere og nyt dagene!

    Nyt helga!

    Carinaklem

    SvarSlett