fredag 9. september 2011

Mammas gamle kurv!!

Jeg har vært så heldig å få mammas garnkurv! Så lenge jeg kan huske har denne vært full av  garn og strikkepinner. jeg synes det var veldig spennende å rote rundt i kurven, som jeg husker var helt enormt stor! Den er ikke like stor nå lenger... Jeg tror nok det er jeg som har vokst, og ikke den som har krympet. Hehe!!
Nå har den blitt min, og jeg fylt den med mine garnnøster og pinner! Den har fått plass i stuekroken, og ser ganske så koselig ut der den står!!




Buketten med blomster jeg fikk til bursdagen lever ennå, men jeg har klipt av stilkene og satt de i en bolle med vann. Synes de pynter ganske fint opp i spisestua!
Nå kan dere se hvordan jeg ser ut også! Har nemlig lagt ut et bilde av meg selv på bloggen!

Ha en strålende helg!!

Klem fra Kathrine!!

5 kommentarer:

  1. Hei!

    Så koselig garnkurv! Det er alltid gøy med gamle skatter - og gode minner :)

    Klem fra Sigrid :)

    SvarSlett
  2. Kjempefin kurv.
    Koselig med ting som det følger gode minner med. :)
    Ønsker deg en fin helg.
    Klem

    SvarSlett
  3. Åhh..så kjekt med kurv..
    jeg har selv fylt opp 2 kurver,uten lokk så de er gjemt i en krok..ellers tar lillegutt dem..

    ha en flott helg
    klem fra Lill

    SvarSlett
  4. Åååå den var koselig da :)Så kjekt med slikt som en har gode minner fra <3
    Blomstene var så fargerike ,nydelig !

    Klemmm

    SvarSlett
  5. Så artig, jeg har to stk som er akkurat lik :) Har lakket begge mine hvite, men det er fint å beholde de orginale også. Spesielt når det er slik man husker dem :)

    SvarSlett