søndag 11. september 2011

Noen som vet????

Trenger en god og spennende oppskrift med plommer!!!

I dag har jeg høstet plommetreet mitt, og det resulterte i en stor kurv herlige plommer!! Godt å få tatt de før været gjør det....

Jeg har både saftkoker, sylteglass og verdens søteste og herligste plommer!  men mangler en spennende oppskrift.









Håper noen har en super oppskrift til meg... I dag skal jeg bruke stemmeretten og hente min kjære skatt som har vært hos mormor i helga....

God søndag til deg! 

Klem fra Kathrine!

4 kommentarer:

  1. Hei!
    Har desverre ikke noen spennende oppskrift å dele med deg, men gleder meg til å se de du får:)
    I Kristiansand bøtter regnet ned... Skikkelig innevær & høstfølelse:) Herlig!
    Ha en fortsatt fin søndag!
    Klem Gitte

    SvarSlett
  2. Heisann.
    Herlige plommer.
    Jeg koker syltetøy og liker det godt og søtt.
    I kg plommer(Uten stein) og en kg sukker. Koker til det tykner og har gjerne i tre- fire kanelstenger. Det gir god smak.
    Lykke til med syltetøyet.
    Ha ei herlig uke.

    SvarSlett
  3. Hei! Nå er det lenge siden jeg har kommentert hos deg. Og nå er det lenge siden jeg har sett deg. Står til? Dessverre kan jeg ikke bidra med noen spennende oppskrifter på plommer, men kommer jeg over noen skal jeg dele med deg. Skal faktisk ta å sjekke ut noen gamle kokebøker jeg har. Vi sees og kommenteres. Klem fra M

    SvarSlett
  4. Takk for kjempekoselige kommentarer,de varmer skal du vite <3
    Heldig du er å ha så mye plommer ,nam nam.
    Tror oppskriften til Veronica er veldig bra,godt med kanelstenger oppi:)

    Klemmer

    SvarSlett