søndag 18. september 2011

Loppefunn!

I helga har jeg vært på loppemarked! Årets første faktisk!! Har hatt litt abstinenser når jeg har lest om alle dere som har vært på loppis....

Jeg fant en 5 armet lysestake i messing, som mest sannsynlig får ny farge etterhvert. Og denne skjønne lille bordkommoden. Den er bare 40 cm eller noe. Falt pladask!! Vet ikke om jeg skal male den eller ikke. Noen synspunkter???


Nok en uke nærmer seg slutten!!

Ønsker dere alle en fin ny uke!!

Klem fra
Kathrine

7 kommentarer:

  1. Takk for koselig kommentar på bloggen min
    Sååååå heldig du er som har fått så masse norges glass da:)

    Så sø kommode..ville kansje malt den i en isvann farge eller gammel grønn,ikke hvit..men det er jo min smak..

    ha en flott dag
    klem fra Lill

    SvarSlett
  2. Å så nydelig!! Den er jo lekker som den er, men kan jo bli veldig fin i en lys, dus farge også.. Hmmm!! ;0) Ønsker deg en fin mandag! Klem fra meg

    SvarSlett
  3. Den var stilig:)jeg ville hatt den akkurat som den er:)

    SvarSlett
  4. Den var super søt da ♥
    Fint å male den i en frisk farge, men er den veldig gammel tror jeg ville beholdt den slik.

    Kjekt med loppemarked :)

    klem ♥

    SvarSlett
  5. God morgen...
    Du... beklager at jeg er så treg :o(...
    Hverdagen har virkelig innhentet meg...
    Jeg skulle sende deg en mail, men mailen din har blitt slettet på en finurlig måte..
    Kan du sende meg en ny?
    Til kvinnse@hotmail.com?

    SvarSlett
  6. Hei!

    Så utrolig fin, liten kommode.
    I første omgang ville jeg ikke malt den.
    Se det an. Det er fint med noe som ikke er malt - sammen med alt det malte :)

    Klem fra Sigrid :)

    SvarSlett
  7. Å så skjønn. Uff, valgets kval. Behold den slik vil jeg si, så du blir kjent med den gamle. Heldige deg. Jeg elsker kommoder. Har virkelig alt for mange.

    SvarSlett