onsdag 1. juni 2011

Og så var juni her....

Helt plutselig!! Ser ut som sommerværet er på vei også! Det liker vi!!! Her sitter jeg, litt sliten etter mai måneds jobbstress med konfirmasjoner og diverse selskaper. Men jeg klør likevel litt i fingrene etter å starte nye prosjekter i huset! Sitter f.eks og ser på min nyinnkjøpte kommode. Der spinner tankene i hodet om hva jeg skal finne på med den! Også sitter jeg og titter på min kjære rokokkostol som står i hjørnet nymalt og fin! Gleder meg til beskjeden om at butikken har fått inn stoffet jeg har bestilt. Enn så lenge står den der naken og hvit :o)







8 kommentarer:

  1. Takk for besøk på bloggen min og hyggelig kommentar. Elsker slike småprosjekter som er fort ferdig. Tror jeg må være født utålmodig...hehe.
    For en flott stol du har. Blir nok kjempelekker når den får litt "klær" på seg :)
    Ha en super langhelg!

    SvarSlett
  2. Hei Fru Eriksen!
    Du har vunnet på givawayen min!
    gratulerer!
    SSend meg en mail med navn og adresse til gittesverden@hotmail.com
    Så er pakken snart på vei til deg:)
    Ha en fin kveld!
    Klem Gitte

    SvarSlett
  3. Hei på deg fru Eriksen og tusen takk for koselig kommentar hos meg. Kjempefin blogg du har også og jeg gleder meg til å følge deg videre! Stolen er rålekker, det blir spennende å se hvilket stoff du har valgt. Når det gjelder fargevalg på den flotte kommoden så gjetter du kanskje hva jeg vil foreslå ;0) Du kan jo se hvordan resultatet blir når mitt svarte helblanke skrivebord er ferdig ;o) Ha en fortsatt fin kveld! Klem fra meg

    SvarSlett
  4. Hei :)
    Stolen kommer til å bli så fin!
    De vakre detaljene kom fint frem når du malte stolen. :)
    Ønsker deg en fin langhelg. :)
    Klem

    SvarSlett
  5. Åå, den blir sikkert flott!! Ha en fin helg:)

    SvarSlett
  6. Flott stol! Gleder meg til å se når den har blitt trukket om med stoff!
    Ønsker dere en fin langhelg
    Klem Tonje

    SvarSlett
  7. Kommer til og bli nyydelig fin:))Spennende og følge med på:)HA en fin langhelg,klem.

    SvarSlett
  8. Hei på deg og takk for hyggelig besøk hos meg:) måtte bare beundre stolen din, den er kjempefin og gleder meg til å se hvordan den blir med nytt trekk.. har også noen i garasjen som skal trekkes om...slik er jo så gøy!!! koselig blogg du har, jeg legger deg til hos meg:)

    SvarSlett