lørdag 18. juni 2011

litt nytt til hjemmet....

I går hadde jeg mamma på besøk for å hjelpe meg med å kaste masse ubrukelig som lå og tok opp plass i kjelleren. Nå får jeg plass til å male og styre der nede!! Og det er bra! Og det ble også tid til en liten shoppingrunde... Var på stabbursbua og fant noe fint jeg bare måtte ha..... :)


To nydelige rosa esker til å ha ting og tang i... Bare måtte ha!! :) Og en søt serviett fra Green Gate. Tenkte jeg skulle bruke den som en brikke på kjøkkenbordet!!

Ha en strålende lørdag!! Jeg skal ut og hente et skap jeg fant på gis bort på Finn!! :) Spennende!!


Klem fra Kathrine!!

3 kommentarer:

  1. Søte ting....er spent på finn "funnet"

    SvarSlett
  2. Så fine ting du har kjøpt. Alltid gøy å gjøre noen kupp.
    Ha en fantastisk helg!
    Klem Gitte

    SvarSlett
  3. Hei!
    Gøy med no nytt :D Nå har jeg kosa meg med bloggen din- koselig her! Fått litt tips og inspirasjon, tror jeg må prøve meg på sånn frostspray ;)

    Klem Anette

    SvarSlett