tirsdag 24. mai 2011

Nymalt vitrineskap!

Nå har jeg hatt prosjekt vitrineskap og malingslukt i stua siden helga! Mangler bare dørene nå! Skrudde de av, for å komme ordentlig til, og nå maler jeg de liggende en side av gangen! Er veldig spent på å få de på igjen! Men i mellomtida har jeg begynt å fylle skapet med glass og serviser. Jeg tror det blir veldig bra! Lyst og fint har det i hvertfall blitt i stua!!

En liten sniktitt i vitrineskapet....



Det grønne kaffeserviset mamma har laget til meg...



Serviset svigers fikk i bryllupsgave....

Glassene vi samler på. Tangen fra Hadeland...

Slik så skapet ut før! Glemte å knipse bilde før dørene ble tatt av...Litt støvete hyller ser jeg.. Men det overser vi, ikke sant....? ;)

Men, nå er det pause med frustrerte fruer og blogglesing!!

5 kommentarer:

  1. Spent:)Så flink mamma du har som laget kaffiservice:)Det andre var søtt og:)Fruene på skjermen her og:D

    SvarSlett
  2. Ja, støvet har jeg lært med å overse for MANGE år siden :) Du er jammen iherdg og flink! Gleder meg til å se resultatet.

    SvarSlett
  3. Du hadde jammen mye fint servise! Gleder meg til å se skapet ferdig!

    SvarSlett
  4. Masse fint servise du har!
    Gøy å kunne male om møbler, da trenger man ikke kjøpe nye. Men får det fremdeles som du vil.
    Legger meg til som følger jeg :)
    Ha en fin dag :)

    SvarSlett
  5. Så mye fint du viser frem:).

    Kjekt du vil være med på give away hos meg.

    SvarSlett