søndag 1. mai 2011

3 kvadrat grønn glede...

I dag har det endelig skjedd! Fruen har fått seg drivhus!!!! Har ønska meg det i mange år! Gleder meg til å få satt det opp. Først må vi rette opp der hvor det skal stå. Vi har en stol som vi bruker til å stå på når vi maler og sånn. Den sto i huset da vi kjøpte det, og heldigvis har vi ikke kastet den. Nå skal den bli pusset opp og malt, og tenkte den skulle stå i hjørnet inne i drivhuset. Har en skvett med auberginlilla maling fra jeg malte hagemøblene i fjor, så blir nok den jeg bruker!

Bildet er fra plantasjen katalogen, men slik ser det ut!
Gleder meg til å innrede drivhuset!!!

1 kommentar:

  1. Takk for kommentar på bloggen min! :) Sittet å lest og kikket på din også, koselig her! :) ønsker deg en fin fin uke! Klem Anine

    SvarSlett