lørdag 7. mai 2011

Alt er klart!

Denne helgen skjer det mye. På jobb er det både konfirmasjon og bursdagsfeiring i dag, og jeg skal jobbe. Dessuten får vi om få timer besøk av min manns tante, som skal overnatte her.  For i morgen er det min svogers tur til å konfirmeres, og finstasen henger klar! Var litt nervøs for at bunaden ikke passet etter en jul og påske med masse kos... Men den gjorde det! Er jo egentlig ganske fornøyd med at den ikke er sydd ut eller gjort noe med siden min egen konfirmasjon! Jeg har en beltestakk fra Telemark. De fleste har den i lilla og det ville jo også jeg som 14 åring med yndlingsfargen lilla.... Men nå er jeg glad for at det ble høstfarger, som visstnok kledde meg bedre. Hun som monterte den mente den var ganske lik orginalen som henger i Brekkeparken i Skien. Jeg har ikke sett den selv, men det er jo litt moro da! I hvertfall er det sikkert at ingen har helt lik min! Båndene fikk jeg velge selv, og livet og bunnen valgte jeg ut. Et grønt brokadestoff.
Skjortene er nystrøket, sønnen min er nyklipt. Må bare få bakt en oreokake sent i kveld som konfirmanten i morgen har bestilt :) Så da satser vi på at alt går greit og at været blir fint i morgen!!
Ha en fin helg, alle sammen!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar