torsdag 14. april 2011

Mine gamle skatter fra Finn får nytt liv....

Min store hobby for tiden er å pusse opp gamle møbler. Har en kjærlighet til møbler med buede ben og utskjæringer. det startet med et salongbord jeg kjøpte på finn for 100 kr. Var litt usikker på hvordan dette kom til å bli, men resultatet ble overraskende bra, og jeg ble bitt av basillen. Nå er stua fylt opp av egghvite møbler og det begynner å bli trangt om plassen....




Svigermor var snill og heklet duker til meg, som jeg har ventet spent på! Og forrige helg var de endelig klare og jeg kunne ikke vente med å få lagt de på!

4 kommentarer:

  1. Oijj.....den gjorde seg fint på sjenken. Håper du er fornøyd! Må komme bort en tur i løpet av påsken og se. Vi skal være hjemme. Kanskje jeg ser dere her også en dag?

    SvarSlett
  2. Jeg er veldig fornøyd! Tusen takk! Vi har ikke noen spesielle planer så det kan vi sikkert få til!

    SvarSlett
  3. Oy.. det er jo nesten samme som bordet mitt. Liker stilen din og bloggen din. Takk for inspirasjon! Jeg legger meg som følger, så jeg kan bli mer inspirert.
    Du er velkommen til meg også, om du vil
    Klemmer

    SvarSlett
  4. Hei.. Jeg skal male en helt link skjenk som dette og da jeg googlet rundt etter tips så fant jeg bilde av din malte skjenk! Den var jo ufattelig fin! Har du noen tips? Pusset du ned? Sandblåst? Type maling, osv.. Håper på tips og svar :) -Kristina, k_ristin_a@hotmail.com

    SvarSlett