mandag 25. april 2011

Gyngestol og levende lys...

krukka fra Othilies Gårdshandel
 Når mørket kommer snikende, tennes levende lys i stuen. Mange lys!
I påsken var jeg på Othilies gårdshandel i Nevlunghavn og kjøpte denne skjønne lille krukken, som jeg nå har fylt med påskens godsaker. Der kjøpte jeg også små sink hjerter. Den ene hengte jeg i en snor rundt et glass med lys i. Det pynta opp! Jeg oppdaget at den lille krukka var veldig lik lyslykten jeg har hengende over spisestua! Den forelsket jeg meg i på Indiska i vinter.


lyslykt fra Indiska




 Gyngestolen er nok en skatt fra Finn.no, som jeg har malt og trekt om i hvit pels. Den er ganske liten og nett og tar ikke så stor plass i stua. Både jeg og lillegutt er veldig glad i den. Jeg betalte veldig lite for den også, og det er så moro! Jeg elsker  Finn. I en periode var jeg nesten avhengig. Heldigvis er det begrenset hvor mye man har plass til i huset, så det stopper seg selv. Nå har jeg også begynt å male mine mørke tremøbler i hvitt og bytter ut knottene med porselensknotter. Det finnes jo så mange fine!!

I morgen er det tilbake til hverdagen. men heldigvis er det meldt sommervær en uke til, så jeg får nyte ettermiddagene ute i hagen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar