tirsdag 26. april 2011

Fruen pusser opp stort og smått!

 Nye skatter dukker opp steder hvor jeg minst aner det. Så spennende!! 

Denne lille skatten er faktisk laget av min manns farfar! Han var møbelsnekker, og dette var en del av hans svenneprøve. Med litt maling og nytt trekk tar den seg godt ut i stua, og fin til oppbevaring av masse rart :)



Min kjære telefonbenk... etter noen malingstrøk og ny pute til å sitte på så ble den slik! Jeg lurte fælt på hvordan jeg skulle trekke om knappene men det gikk lettere enn jeg hadde trodd!! Synes resultatet ble ganske greit med tanke på at dette var mitt første omtrekkingsprosjekt! 
Denne sto under gis bort på Finn. Ja takk sa jeg!!
Denne lille trekassen fant jeg plutselig i vedkjelleren. Der hadde den stått i mange år uten at noen hadde oppdaget den. Tok den med opp, vasket den med godt grønnsåpevann og festet en voksduks inni. Vips... Lekekasse!

5 kommentarer:

  1. Wow, så flink du er! Utrolig flott resultat :)

    SvarSlett
  2. Hei!
    Hentet du den telefonbenken i Tbg...?
    Minner meg om min Farmors ;)
    Godt å se at ting blir tatt vare på, er veldig for gjenbruk-den ble rålekker =)
    AnKi

    SvarSlett
  3. ja, den hentet jeg i nærheten av Ringshaug... En mann som ryddet ut etter sin mor.... Så hyggelig at du synes den var fin :)

    SvarSlett
  4. Så artig, kjente igjen "før bildet" fra gangen til Farmor, sprøtt at jeg tilfeldig ramlet innom bloggen din ;)
    Ha en deilig førjul!

    SvarSlett