onsdag 13. juli 2011

Mitt sommerparadis!

Jeg slenger meg på NIBs juliutfordring med dette innlegget!! Sommeren har latt vente på seg her i Larvik! Men i dag er det skyfri himmel og sol!! Noe kaotisk ser det ut her, med riving av kledning, og halve terrassegulvet er borte! Men i den ene kroken av terrassen har jeg mitt sommerparadis!! I dag har jeg bakt kanelsnurrer og plukka jordbær i hagen til arbeidskarene!!






Var i Grimstad i går! Byen var jo full av herlige interiørbutikker!!! Fikk med meg litt Green Gate hjem... Blandt annet dette søte kopphåndkleet jeg har brukt som duk på mitt lilla bord ute....

7 kommentarer:

  1. Nam! Der fikk jeg lyst til å være ;-)

    Tror kanskje jeg har funnet svaret på den blomstens navn, den du er så heldig å ha mye av i hagen: Se: http://trineshusoghage.blogspot.com/2010/03/var-og-forsommermimring-del-1.html

    Ha en fortsatt fin sommer!

    SvarSlett
  2. Et herlig lite paradis du har laget deg! Lekre detaljer og fristende bakberk og jordbær ;0) Lykke til i NIB-utfordringen! Ha en fortsatt herlig sommerdag/kveld! Klem fra meg

    SvarSlett
  3. Du har det bare så flott!
    Et riktig paradis:) Jeg var i Grimstad i dag, ikke fritt for at det ble litt shopping...

    Klem Gitte

    SvarSlett
  4. Hei :)

    Her så det veldig hyggelig ut! Koselig.. Håper dere har en fin ferie! Heldig med været i dag i allefall :)

    Klem!

    SvarSlett
  5. Å så digg! DEilig med et fint dekket sommerbord.
    Grimstad, ja, det er jo ikke så langt. Nå ble jeg inspirert til å ta meg en tur.
    God sommer!
    klem

    SvarSlett
  6. Så koselig! Flink husmor du er:)
    Håper det fortsetter med bra vær da!

    SvarSlett
  7. Koselige bilder og baksten så farlig fristende ut :)

    SvarSlett