fredag 8. juli 2011

Lille søte do vindu.....

Nå er det nye do vinduet satt inn, og det gamle tatt ut!Jeg synes det er litt synd å fjerne de gamle sjarmerende vinduene våre, men de er ikke akkurat etter dagens standard. Litt kjedelig på vinteren når kulda slår inn og vinden blåser rett igjennom....



Da er det jo veldig greit om de kan få en plass innendørs!!! Det gamle skal jeg få brukt til noe!! Tenkte jeg skulle lage et lite skap!! Evt sette en plate bak med tapet på, også må det selvfølgelig males, pusses og ordnes litt på. Det blir spennende! Tips tas gjerne imot! :)  Minn mann har også begynt å få øynene opp for slikt, og han nevnte det faktisk først! Det blir gøy! Men det får bli når vi er ferdig med veggen ute! :)



4 kommentarer:

  1. Det lile do-vinduet blir så fint som skap! Gå for det! Gleder meg til å se resultatet. Ha en fin helg! Vi krysser fingrene for sol!

    SvarSlett
  2. Hei! Så sjarmerende vindu! Mange gode tips og hente hos deg! Vi har faktisk flere gamle vinduer fra landstedet vårt, kanskje jeg skal prøve å lage et skap ut av et av dem. Spennende å se hva du gjør md det! KLlem fra Sigrid :)

    SvarSlett
  3. Gleder meg til å se hva dere finner på! Super idè

    SvarSlett
  4. Hei :) det blir nok veldig bra! John til Anine har jo laget et slikt skap bare i større. Det er sååå fint! Ønsker deg en fin lørdagskveld! :)

    SvarSlett