torsdag 19. mai 2011

Tid for prosjekter!

 Lillegutten min har dratt til Sardinia. Og det er unormalt stille i huset!!  Jeg har gått med et par, tre småprosjekter i hodet som jeg nå endelig har fått i gang!!!

prosjekt 1: Få bytta knottene på Ikea-skoskapet i gangen.... Kjøpte knotter i dag. Synes disse er så søte! Og litt farge er sunt for sjela....:)


Prosjekt 2 er å male mitt mørke vitrineskap i egghvit... Kjøpte litt knotter til skapet også....

Prosjekt 3, rokokkostolen min! Stått og venta på meg siden påske. Og endelig har jeg finni stoff! Bestilte på Bach Johansen. Et nydelig, nydelig stoff i creme med hvite roser...!!! Jeg ble forelska... Gleder meg til at det kommer om en ukes tid!! Da skal dere få se bilde!
Men, stolen er nesten klar for malekosten!! Må bare få av de puffene på armlenet. Tok meg over 2 timer i kveld å få av alle pyntestiftene, og de stiftene som satt under. Litt av en jobb! Møbler jeg har trekt om før har vært med sånne bånd av pyntestifter, slik at man slapp å ta av en og en... Litt smartere! Men nå er det heldigvis bare  kosejobben igjen med å male og trekke om.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar