lørdag 20. august 2011

Sort fargeutfordring

Sukkertøy for øyet utfordrer oss denne gangen til å vise frem noe sort i heimen! Jeg slenger meg på, selv om det ikke er flust av sort her hjemme!





Spisestua mi med stoler er sort,  jeg elsker lakris.... Johnny Cash henger i stua og var en gave fra min sjef. Det er laget av en lokal kunstner her i byen og jeg digger det! Min sønn har tavlemaling på kottdøra på rommet sitt. her har han tegnet bamsen sin med blått kritt... hehe! Han er hos mamma i helga, og nå gleder jeg meg til å få han hjem i morgen!

I kveld skal jeg kose meg i sofan. Har nettopp laget lapskaus som jeg skal ha til middag i morgen, og tatt meg en runde med sykkelen. Jeg har blitt flink... I dag fikk jeg på meg olabuksa mi, som har ligget i skapet alt for lenge.... Skam... Gøy å se resultater, og det gir meg driv til å fortsette kuren min!!

 Jeg ser det har kommet nye følgere hos meg!! Det er kjempestas!! :)

Ønsker dere en super lørdagskveld!

4 kommentarer:

  1. Heihei.Takk for gode ord på bloggen min.
    Flott at du vil bli me på give awayen:)

    Du har en veldig fin blogg,gleder meg til å følge deg videre.

    Klem fra Lill

    SvarSlett
  2. Du har jo mange sorte skatter synes jeg ;o) Så flink du er til å trene og holde kuren. Ble litt inspirert her kjenner jeg, i dag må det jammen bli en lang søndagstur med hunden! ;o) Ønsker deg en fin søndag! Klem fra meg

    SvarSlett
  3. Takk for koselig hilsen hos meg- krakken er kjøpt på Bohus til bare 299 kr, fins i hvit også. Så løp og kjøp:)

    Så flink du har vært!! Jeg har vært på to turer denne uka og formen er elendig og kiloene har sneket seg på i løpet av vår/sommer. Men jeg skal være flink fremover- kjøpte ny Levisbukse som er litt trang- har som mål å komme i den i løpet av høsten.

    Lykke til og kos deg med olabuksa og utfordringen- skal også dra på jakt etter noe sort her hjemme:)

    Klem fra Vera

    SvarSlett
  4. Hei :)

    Så flink du er! Jeg prøver å være litt flink selv, men som den mat og vin fantasten jeg er byr det stadig på utfordringer! Hehe..

    Håper du har en fin søndags kveld :)

    Klem

    SvarSlett