søndag 5. juni 2011

Rabarbrasaft...


Lagde litt rabarbrasaft i går!! Fant en saftkoker i kjelleren hos pappa, men er litt usikker på åssen den funker! Så det må jeg finne ut av! I mellomtiden lagde jeg en test som jeg kokte og silte, for å lage meg en oppskrift.  Den ble faktisk ganske god, og fargen er jo helt herlig!!!

Tenk at jeg har fri i dag også!!! Og jeg har null planer (bortsett fra å male siste strøket på vitrineskapet.. Ja dere hørte riktig, SISTE!!!)

Ha en fin søndag alle sammen!!

KATHRINE

2 kommentarer:

  1. Ååå! Den så bare herlig ut! Fikk meg til å tenke på Farmoren min.. hun hadde alltid rabarbra og ripssaft..:o)

    Ha en fin dag videre!
    Heleneklem

    SvarSlett
  2. NAM NAM- så nydelig god den saften så ut- godt med skikkelig heimlagasaft-søstra mi bruka å lage sånn:)

    Ønsker deg en fin kveld og ei flott ny uke:)

    Klem fra Vera

    SvarSlett